31/1

Kom precis på en sak som jag bara måste skriva av mig just nu.

Jag har vissa vänner som säger att när jag är i förhållanden så är jag bara med min partner. Jag säger inte att dom har fel, men jag kom precis på anledningen till att jag gör så. Jo för att jag aldrig blir inbjuden eller tillfrågad att följa med på saker eller träffar eller whatever. Okej, aldrig är att överdriva, men det sker oftare än motsatsen om man säger så. Visst, jag har aldrig varit bra på att hålla kontakten med människor men det är något jag jämt jobbar på. Men att bli utesluten ofta får inte min lust att sträcka ut en hand själv att öka. Säg inte att man kan bjuda in sig själv, för vem vill egentligen vara en snyltare?

Ja, ett litet irritationsmoment som blossade upp nyss. Verkligen skönt att skriva av sig lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0