Woop

Lyckan när man upptäcker att man börjar en timme senare! Vaknade halv sex och har så piss ont i ryggen. Får alltid det om jag sover dåligt... Vilket inte är så ovanligt längre av blandade orsaker. En är nog att mitt rum är så stökigt just nu haha. Finns ingen harmoni när det är så rörigt.

Jag har superkort dag i skolan idag. Slutar vid tolv hehe! Så planerna idag är att gå till skolan, försöka hänga med på lektionerna och sen åka hem till träning och läxor.

Ja juste! Råkade kliva på en stor fotoram igår så att glaset sprack i tusen bitar haha... Klumpig.se liksom. Får man otur av att ha sönder glas som med speglar? Hoppas inte det haha, för om man lägger det på högen så kanske jag får ett piano i huvudet idag.

Måste bara säga att jag älskar min mamma. Det är så svårt att se henne vara ledsen för min skull, det ger mig nästan dåligt samvete...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0