Wazzap homies?!

Hahaha nä fy tusan... Dålig humor på hög nivå.

Ligger i min härliga säng just nu med min säl som sällskap. Jaa, hejhej jag är 18 år och sover med gosedjur. Geeky and proud! Jag har liksom märkt att det hjälper mig att somna, så whatever. Jag älskar min säl. Fick den av en person när jag var på kryssning för några år sen. Kommer ihåg att jag verkligen ville ha den haha.

Fuegon var kul men svår! Den var dock inte lika rolig som afrodansen, men det kanske beror just på att fuegon var lite svår att hänga med i. Får ge den några chanser till så går det säkert bättre med stegen. Det är så härligt med den där endorfin kicken efter att man tränat. Jag blev mycket varmare och svettigare av fuegon så det var ju bra iaf! Det var lika kul som vanligt att träffa mina fina människor oxå. Tre riktigt härliga tjejer. I bilen på vägen hem sjöng vi med i låtarna på radion och dansade haha xD

Nu ska jag kramas lite till med min säl, spela wordfeud och läsa lite. Sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0