Vargbröder

Nu ska jag lägga mig och läsa Vargbröder. Jag bryr mig inte om att jag är alldeles för gammal för de böckerna! Jag menar, dom är ju skitbra och (OBS spoiler!!) Torak och Renn inser ju tillslut att de faktiskt hör ihop. Hurra för lyckliga slut<3 Är inne på sista boken nu och den är så spännande. Hade en vecka där i sommras då jag bara slaktade de första fem böckerna, men på något patetiskt sätt så vill jag liksom ute att det ska ta slut. Men just nu känns det passande att läsa den och få "knyta ihop säcken" haha. Älskar att få läsa bra böcker om och om igen...

Lista på grymma böcker
- Ögat över månskäran (hela serien)
- De utvalda (bok ett)
- Vargbröder (hela serien)
- DaVinci koden
- Hungerspelen
- Lucy Sullivan is getting married
- Erebos

Mycket fantasy som ni ser haha... Vad skulle jag inte göra för att få leva i deras världar istället? Spänning, romanser, faror och hjältar. Nä nu får det vara slut på föreläsningen. Det spårade ur haha! Sov gott på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0