Update

Den där halvtimmen efter att man gråtit är himmelsk. Även om problemet inte är löst så fylls man av en lugnande känsla. Det jobbiga är dock om man gråtit och fortfarande är ledsen att man kan börja gråta för vad som helst typ, iaf jag haha. Liksom helt plötsligt när jag kollade på extreme home makeover så började det igen. Det handlade om en liten flicka som inte hade några ben och det brast när hon donerade sina gamla proteser till barn i Haiti. Gud asså haha... Så söt tjej. Jag är ju iof en sån där tönt som sitter och gråter till home makeover även fast jag älskar livet x)

Just nu ligger jag i sängen och leker med syrrans top model bok. Det är typ mallar av "modeller" som man sen ritar kläder på, lite som klippdockor. Jennifer bad mig rita lite i den och för att vara ärlig så gör jag det gärna haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0