Te och Tv

Kom nyss hem från en joggingtur i Alby. Nu sitter jag i soffan med en kopp te och ska kolla lite på tv. Imorn ska jag till skolan. Vad gör man åt skoltrötthet? Eller depression för den delen... Jag längtar efter väder som matchar mitt humör. Regn, blåst, gärna lite åska. Nästa gång det regnar ska jag sätta mig ute på studsmattan med ett paraply och bara låta allting rinna av mig. Jag är en såndär människa som smygälskar hösten. Man får ju liksom inte gilla hösten, men det gör jag. Den passar min sinnesstämning. Jag skulle kunna sitta mot en vägg under tak utomhus och bara lyssna på regnet i flera timmar. Eller sitta i en mörk skog och lyssna på vinden... Får sånna myskänslor när jag tänker på det haha. Jag älskar verkligen mys och närhet... Finns inget bättre än att få ligga i en killes famn och bara snooza. Håller ni inte med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0