Status: übertrött och sliten

Jag är så piiiiip trött, har praktiskt taget dygnat. Igår började med kräftskiva på fornudden och sen efter det skulle jag med hem till Julia. När jag kommer hem från kräftskivan har jag fem minuter på mig tills jag ska vända ner till bussen igen. Men jag hann haha! Julia och Agnes kom och mötte mig vid bussen. Det började bara lite lugnt med mig, Agnes, Julia och två av hennes kompisar och två killar. Sen så kom det ett gäng och då blev det lite mer fart. Det var verkligen skittrevligt! Sköna människor och alla (nästan alla) kunde uppföra sig liksom haha. Det var några som hade lite fjortisfylla men ja, deras val. Jag drack bara två cider men blev ändå rätt påverkad haha. Jag kommer ihåg att jag och Agnes stod och pratade med en kille (jag skötte nog det mesta snackandet haha, pinsamt) och jag kunde inte hålla balansen. Jag fick luta mig mot väggen x) Och i köket så kommer jag ihåg att jag stod och höll fast mig i bordskanten haha!! Det var som att jag aldrig hade fått prata förut i hela mitt liv. Jag pladdrade på som bara den. Aja det var väldigt kul och jag fick många roliga minnen!

Nu ska jag plocka undan i mitt rum! Kikar in senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0