Senil?

Jag glömde berätta att min mamma har planer om att vi ska ut och springa imorn. PÅ MORGONEN! Haha vi får se om hon lyckas dra upp mig. Har sån love/hate relation till morgonar, vill sova ut men vill inte vakna sent. Men om jag kommer iväg så kommer det kännas så skönt efter, så det är ju värt det. Frågan är bara vad man ska käka innan...? Ingenting så att man får håll men måste ju ändå äta något ordentligt så jag inte svinmar ute i spåret haha.

Senare imorn blir det kräftskiva hos familjevänner och efter det drar jag på parteeey! Okej det där var sjukt töntigt haha. Jag ska på kalas med fiskedamm och dansstopp. Haha I wish... Närå kul kommer det bli och jag är taggad! Ska dit med Agnes. Ska bli spännande att få träffa några av hennes kompisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0