Nya äventyr

Älskar dagar som börjar dåligt men slutar bra. Igår var precis en sån dag. Vaknade upp och hade ont i varje liten cell, så stannade hemma från skolan. Efter lunch någon gång så blev jag lite piggare så då gick jag ut och var i skogen i nästan två timmar. Efter det så gick jag hem, duschade och tog sedan bussen till boytoy. Vi prommade ända från centrum till mig genom skogen. Haha mycket skog asså... Vi stannade vid bunkrarna en stund, väldigt coolt. Sen käkade vi och kollade lite på Game of thrones, som för övrigt är världens bästa serie! Efter det så gick vi hem till Anton och hängde och snodde av hans godis^^ Sen gick vi hem och somnade. Jag ska tydligen ha gnisslat tänder som en galning haha, awkward.

Idag har jag inte gjort så mycket. Var ute i hässelby och kollade på jasmines match. Nu har jag precis kollat klart på skönheten och odjuret och tittar nu på slutet av förtrollad. Så töntig men fin film.

Aja, nu ska jag fortsätta kolla på filmen. See y'all l8r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0