Änglar och demoner

Ligger i soffan (haha alla mina inlägg börjar såhär, soffpotatis!!) och kollar på änglar och demoner. Filmerna är bara bra pga Tom Hanks, annars är böckerna sååå mycket bättre. Kollade klockan nyss och förväntade mig att det skulle vara efter tolv men den var bara tio haha! Pinsamt. Jag är redan trött och bara väntar på att filmen ska ta slut så man kan gå och lägga sig. Eller i mitt fall somna på soffan. Har fortfarande problem med att sova... Kan bara somna om jag är så trött att jag däckar. Det funkar bäst med att somna med tvn som sällskap, men annars så läser jag tills jag ser dubbelt och somnar med boken i ansiktet. Det har hänt mig ett antal gånger haha. Har mycket att välja på nu. Tog hem De Utvalda på engelska (smart drag, varför plågar jag mig en gång till med denna hemska bok?) och annars så kan jag ju alltid läsa det jag missat i skolan om nervsystemet och hjärnan... Inte för att det inte är intressant haha men ja :p Får se vilket alternativ det blir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0