25/9

Imorse så vaknade jag ju tidigt, sen kollade jag lite på tv. Okej vafan jag kollade på tv hela förmiddagen! Älskar morgon-tv. Min favvo är the Jeremy Kyle show på kanal nio. Det är så himla kul. Det kommer dit gäster som har något slags problem med en annan person. Idag handlade det om en tjej vars ex sa att han inte var barnets pappa, vilket han var! Vilken idiot... Sen handlade det oxå om en mamma som kallade sin dotter för en fet gris och sa att hon äcklades av sin dotter. Fyfaan asså! Jag blev sååååå arg. Liksom tjejen var 17 år och visst, hon var lite överviktig (hon vägde 90 kg) men ändå! Jag hatar mobbning och det är så sjukt att det var hennes mamma som mobbades! Riktigt sjuk i huvudet var hon.

Jaja, vid lunch så hade Agnes slutat så då mötte jag henne och vi lekte ett tag. Vi sjöng och fjantade oss like old times! Sen innan jag gick så rotade jag igenom massa kläder som hon rensat bort och jag fick med mig en stor kasse hem! Visar senare.

När jag kom hem så lagade jag mat. Gjorde kikärtsbiffar med glasnudlar. Så gott! Sen bar det iväg till afrodans med Agnes, Ingrid och Julia! Det var verkligen jätteroligt, kommer gå flera gånger. Imorgon ska vi på dans fuego som jag aldrig gått på. Ska bli spännande.

Nu ska jag käka lite middag (hann aldrig göra det) och sen är det ju HOLLYWOODFRUARNA!! GAAAH som jag längtat! Nu ska vi äntligen få se Gunilla igen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0