2%

Tänkte skriva av mig lite snabbt bara innan telefonen kolar (dör asså). Nu ligger jag i sängen, fortfarande förkyld. Har skolfoto imorgon så får väl sminka fram lite pigghet (är det ens ett ord?). Ska lägga mobilen på laddning, läsa lite och sen ta hand om min häst i myhorse^^ Haha jaja som att ni inte spelar något töntspel! Fick höra en sak ikväll som räddade min dag. Blev genast på bättre humör. Ibland har man ju sånna där dagar då man ba "åååh jag vill dö" och sen undrar man varför man ens var nere.

Okej jag erkänner, jag fick sätta i laddaren nu. Jag tar så lång tid på mig att skriva saker, ibland så lägger jag ifrån mig mobilen och tänker att jag fortsätter efter en liten stund igen. Det är nog därför mina inlägg kan vara lite osammanhängande haha!

Såg ni Hollywood fruarna? (på tal om att vara osammanhängande liksom)
Riktigt bra avsnitt! Älskar mest Gunillas statement om hur talböcker är bra för hörselskadade. LOL!

Nu ska jag läsa, pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0