,

Jag är ingen tuff person. Jag är känslig, jag blir lätt sårad, jag ängslar mig och oroar mig. Men det gör också att jag har lätt att älska, lätt att förlåta. Vem säger att vara tuff betyder att vara hård och stark? Jag tycker att allt jag varit med om har gjort mig tuff, fast på mitt sätt. Men ibland så känner jag mig bara så liten, så sårbar och så svag... Jag vill inte vara sårbar, men jag vill inte heller ha ett skal så att allting bara rinner av mig. Jag vill vara jag och det är såhär jag är, mjuk och känslig, ömtålig. Jag är inte perfekt, även fast jag ibland gärna tror det haha... Jag gillar att veta saker, kunskap är makt som ni säkert hört ;p Jag tycker inte om att ha fel och jag erkänner det helst inte, även fast jag blivit bättre på den punkten. Jag tycker att jag själv är roligast i världen (bortsett från William aka lilla bloggen). Ni kanske undrar varför jag viker ut mig såhär och jag måste bara säga att det är befriande på något konstigt sätt. Jag behöver skriva av mig för att komma ihåg vem jag är.

Jag är så svår att förstå. Det finns bara två personer som känner mig bättre än jag själv. Jag har svårt att förstå mig själv ibland haha.

Nä nu är det slut på det djupa och vi välkomnar det ytliga; Svenska Hollywoodfruarna!! Maria and Mindy in my heart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0