Sovmorron

Har en riktigt skön sovmorgon idag! Börjar kl ett hehe. Det har både hänt mycket och samtidigt ingenting sen sist jag skrev. Jag är verkligen manodepressiv i mitt bloggande. Får vissa perioder då jag skriver flera gånger om dagen och som nu när jag inte ens loggar in på flera dagar. Vet inte riktigt vad det beror på haha, väldigt mysko! Jag kan vara så öppen här på bloggen med vad jag tycker och känner men samtidigt väldigt sluten. Kanske därför jag inte skriver, för jag vill inte tänka efter vad jag känner just nu. Det finns många lösa trådar just nu som jag gärna skulle vilja knyta ihop så att jag vet vad som gäller. Ja det var nog allt för nu haha... See y'all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0