Slår Twilight med hästlängder

Kan inte beskriva hur bra denna bok är. Trots all fantasi och påhittade saker så känner jag igen mig i så mycket. Är nog därför den är så glädjebringande och smärtsam att läsa. Läste ut den på svenska på en dag (den är ju trots allt för femtonåringar haha...) så tänkte att det skulle bli mer utmaning med den engelska. Asså jag önskar att de som skriver alla dessa bra böcker för tonåringar, kan dom inte göra dom liiiite svårare? Älskar den här typen av böcker men de allra flesta är ju för enkla för min ålder...vilket inte gör dem sämre, de räcker bara inte så länge^^ Haha ja ni märker ju, skulle kunna prata hur länge som helst om det här, men jag ska skona er från det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0