1 Oktober

Älskar den där känslan när man känner sig allmänt nere och sen så dyker den där personen som bara gör din dag upp. Tänk vad lite det egentligen behövs för att göra en trist dag bättre. Tänk vad lite det behövs för att göra någon annan glad. Är inte det fantastiskt?

Favoritkänslor:
Nykär
Fjärilar i magen
Lagom mätt
Pirret när en kille kramar en bakifrån
Lycka
Smärtan som uppstår i magen vid asgarv
Känslan av att hålla en färsk bebis (hahah färsk, asså nyfödd)

Mindre omtyckta känslor:
Skuldkänslor
Olyckligt kär
Ont i magen pga ätit för fort
Rastlöshet
Deppig
Ofrivillig ensamhet
Sorg

Kom att tänka på nu att jag kanske skulle avslutat med dom bra känslorna, så att man inte hade dom dåliga kvar på minnet haha, menmen! Så kan det gå. Kan försöka muntra upp er igen!

Guds gåvor till folket:
Glass
Villkorslös kärlek
Lord of the rings<3
Biopopcorn
Synen
Leendet från personen man gillar
Bekräftelse
Böcker
Kunskapshunger
Orkidéer
Hallonbuskar
Duntäcken
Att skeda
Coca cola med citron
Samhörighet
Och sist men inte minst ugglor!

Hoppas ni blev lite glada nu. Nu ska jag sova (okej jag ska läsa min bok<3) men sen lovar jag att jag ska sova. Måste sova. Behöver sova.
Puss, sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0