Skamvrån

Där borde jag stå för att inte ha skrivit på jag vet inte hur länge! För mig är det iof ett bra tecken då jag skriver som mest då jag mår dåligt.

Det känns rätt bra nu, som att det håller på att vända. Jag vill bara vara jag, bara stå till ansvar för mig själv och inte vara tvungen att se efter någon annan än mig själv.

Jag känner mig mer harmonisk och jag tror det märks. Det är som att lära känna en helt ny sida av sig själv, jag längtar till och med till skolan för att jag har så mycket att berätta! Haha ja ni ser... Jag vill bara fokusera på mig själv ett tag och växa. För två helger sen så träffade jag massor av människor jag inte kände, alldeles själv. Att övervinna den läskiga situationen kändes så himla bra. Som att jag kan göra vad som helst. Okej lite tönt-varning på mig nu, men det är som att jag missat en hel värld som varit framför näsan hela tiden haha!

Jaja, nu vet ni att jag fortfarande lever iaf! Nu ska tönten gå och plugga, ¡Adios!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag längtar också!

2012-11-26 @ 02:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0