Presenter

Häromdagen så fick jag en helt oväntad present av Christians mamma, hur snällt?! Hon sa att hon hade sett dem och tänkt på mig så hon var tvungen att köpa dem. Jag blir alldeles varm inombords när jag tänker på det och jag blev verkligen jätteglad! Det är liksom ingenting jag varit med om förut.

Det här med att introduceras till en helt ny familj kan ju vara rätt skrämmande, tycker jag iaf, för man vill ju bli "accepterad" och kunna känna sig avslappnad och vara sig själv liksom. Men så välkommen som jag känner mig hemma hos dom har jag aldrig känt mig någon annanstans. Även om vi skulle sluta träffas så skulle jag vilja komma och hälsa på. De är som den där familjen jag aldrig riktigt hade, eller iaf så som jag föreställer mig att det är att ha en familj som inte är delad itu.

Men nog med det nu! Jag tog lite hastiga bilder innan jag kröp ner i sängen. Första bilden: *när man öppnar kameran och den är inställd på skärmkameran och man får syn på ett sexigt monster (OBS ofta med dubbelhaka)*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0