Ace

Hejhej!

Tänkte skriva av mig lite om helgen. Jag följde med Agnes, Julia och Julias kusin Amanda ut igår. Vi gick först till Hellströms och sen åkte vi vidare till Ace. Jag hade kul men jag måste säga att det verkligen inte alls var min grej. Det var märkliga människor, musiken gick inte att släppa loss till (även om den var rätt bra) och det var bara allmänt mysko. Jag blev lite besviken för jag har bara hört bra saker om Ace innan, men det var inte något för mig. Nästa gång ska vi dra till Nype eller liknande istället!
Nu ska jag plugga!


Kommentarer
Postat av: Linda

Men, här har jag försäkt lära dig något om utgångar, och så går du till ACE?!? Haha nä, men det finns helt klart bättre ställen ^^

2012-11-13 @ 23:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0