23.55

Nu ligger man här och kan inte sova... Inte blir det bättre av vetskapen om att jag ska upp om 6 timmar. Sex timmar?! Det är inte ens någon sömn för mig.

Vad är då anledningen till detta? Jo jag låg uppe igår och tittade på en sovande gose. Nån timme och några sentimentala känslor senare så var klockan halv två. Vad hände? Tur att det var sovmorgon, annars hade jag inte klarat dagen. Frågan är om jag kommer göra det imorn med så lite sömn.

Nåja, nu ska jag försöka fläta mitt blöta förbaskade hår så att det iaf står åt samma riktning och inte åt alla håll och kanter imorgon.

Ps. Det hände en sak igår som jag verkligen sög in i mitt minne med detaljer och allt. Ska plocka fram det så fort jag känner mig nere. Har redan använd det två gånger idag, så jag tror nog det är något som verkligen kommer att funka. I det ögonblicket var jag helt igenom lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0