Kommentarer

Måste bara säga att jag är så seg med att upptäcka om någon har kommenterat ett inlägg. Eftersom det inte händer så ofta så brukar jag inte kolla hela tiden, men nu upptäckte jag en jätte gammal kommentar från Elin. Hon undrade vad Christian fick i present och jag hade ju skrivit i inlägget att jag skulle berätta efter att han fått den, men jag glömde bort! Så jag berättar nu för dom som är intresserade. Huvudpresenten var ett läderarmband med en silverbricka på som hade mitt namn ingraverat. Han fyllde ju år under påskhelgen så därför tänkte jag att jag också skulle hitta på lite bus. Så jag köpte en stor påse med hans favorit godisar och massor av vanilj-cola, och sen gömde jag de på ett ställe i hans hus. Medan han sen duschade så sprang jag runt och gömde små lappar med gåtor och ledtrådar på. Det var rätt kul att se honom springa runt och leta haha.

En annan sak som jag tänkte på alldeles nyss när jag kollade på bilden i förra inlägget är att mina händer ser helt sjuka ut haha. Det ser ut som att dom blivit ihopklämda eller något, speciellt lillfingret. Dom ser bara mer och mer konstiga ut ju längre jag kollar haha...gud haha måste sluta titta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0