Hard workwork

Usch så mycket det är i skolan nu de sista veckorna! Får väl skylla mig själv lite för att inte ha gjort uppgifter tidigare och så, men jag hade ingen inspiration då och inte heller nu. Vad gör man då? Jag har liksom ingen lust eller ork till att göra allt som behövs, men vill ju inte heller få IG eller liknande på grund av det. Någon som har sistaminuten-tips på hur jag hittar motivationen?

På tal om betyg så fick jag idag reda på att jag fått G i matte och VG i psykologi, vilket jag är väldigt nöjd med! Nu är det bara att hålla tummarna för de andra ämnena. Har liksom ingen aning om hur jag ligger till, men om jag inte har nått målen så borde jag fått reda på det kan man ju tycka. Vi får se helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0