Vänner

Konstigt det här med vänner. Ena dagen är man tajta som korvskin och nästa dag undrar man vem det är man pratar med. Är det jag eller de som förändrats, kanske båda? När man inte har samma moral längre, jag bara undrar vad som hände på vägen... Allt var så mycket enklare när man var liten, inte sant? Tur att jag har min superman till pojkvän. Han är nog den enda som förstår mig, bättre än vad jag själv gör ens haha.

Det skulle nog vara nyttigt att träffa lite nytt folk. Ska resa efter gymnasiet, måste! ^^

Borde leta upp min "Göra innan jag dör-lista"!

Soooo people! Hur var nyår? Jag spenderade nyårsaftonen med C och hans familj. Roligare familj får man leta efter, skrattade nästan ihjäl mig. Det blev mycket barnförbjuda ord, tex så spelade vi pictionary, och då skulle jag rita en stripetease! Haha, har nog aldrig känt mig så varm och fnissig. Vid ett tillfälle var jag i köket för att hämta mat och då hör jag ett skämt utifrån matbordet, och så står jag helt plötsligt där i köket och asgarvar för mig själv haha. Så sjukt att vissa inte kan ha kul utan alkohol asså...Stackars världen nu när dagens ungdomar kommer bli vuxna. "Hej moraltant!" men ändå. Läskigt.

Något att tänka på:P puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0