My Weekend

Min helg var en toppen-helg. På fredagskvällen kom min prins till undsättnig och vi spelade spel med Jasmine och hade lite gos senare på kvällen. Nästa morgon mötte jag upp min finaste Agnes. Vi åkte till Nacka Forum för att titta efter lite saker till Emmis 18års fest! Eftersom det var Agnes idé att shoppa och eftersom hon var ute efter något så hittade hon nada, och jag som inte egentligen skulle köpa något kom hem med en kofta, ett linne och ett örngott med UGGLOR på! Förstår ni hur amazing det är? Kommer sova som en prinsessa på min nya kudde. Ska visa den lite senare hade jag tänk.

Senare på kvällen så var jag a casa de Agnes. Vi såg en helt underbart bra film som heter An Education. Fodralet och handlingen verkar vid första ögonkastet lite sådär halvkasst, men ge den en chans! Den är verkligen en av de bättre filmer jag sett, so don't judge the book by the cover som man brukar säga.

Söndagen hade så himla bra väder. Blev riktigt lycklig när jag vaknade. Sånna dagar när jag är på topp får jag hur mycket som helst gjort. Just vad jag gjorde kommer jag inroniskt nog inte ihåg haha, menmen. :P

Sov gott nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0