I'm alive

Hejhej, jag lever fortfarande. Har haft en jobbig inlämmning, en seg helg och lite sjukling-dagar att skylla min blogg-frånvaro på^^ Är hemma från skolan idag. Nojjig som jag är, så tror jag att jag fått streptokocker, halsflusstypen alltså. Men ingen feber eller tjock hals än, vilket är tur! Jag får typ ångestattacker av tanken på kåvepenintabletterna man måste ta x) De är så svinäckliga att det inte finns värre. Bara lukten ger mig kväljningar.

Nä nu byter vi ämne. Mitt schema för vårterminen suger %#!!&$¤. Börjar kl 8 tre dagar i veckan. Hjäälp! Jag som är tidsoptimist och älskar att snooza kvar i sängen. Inget mer sånt för mig. Det positiva är att om man går upp tidigt = trött tidigt = i säng tidigt = orka gå upp kl 8. Sen så blir det ju allt ljusare, så det kommer bara vara första månaden som är lite extra jobbig. För visst är det enklare att komma upp när det är ljust ute.

Ge mig sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0