Såååå ont!

Alltid när jag biter mig i kinden eller läppen (haha för matgirig?) så får jag alltid blåsor EFTERSOM jag alltid råkar bita i snitt tre gånger till på samma ställe. Suck...Har så ont i läppen just nu. Det är svullet på den sidan där blåsorna(GAAAAH!!) sitter. *snyft*

Hehe ska bespara er en bild, för de ser riktigt nasty ut

Annars då? Jag var på bio idag och såg "Mästerkatten". Den var väl helt ok, men inte speciellt rolig eller så som jag trodde den skulle vara. Jag fnissade till typ en gång, men annars så var det rätt platt. Inte värd att se på bio, men jag betalade inte hehe. 3D effekterna var dock riktigt coola, som när man var liten! Det flög saker ut ur bilden och jag röck till en gång haha. 3Dn "nuförtiden" är så tråkig jämfört med hur det var när den först kom. Jag kommer ihåg när jag såg Spykids 3D på bio. SÅÅÅ COOLT DET VAR ASSÅ! Men nu, t.ex så såg jag Alice in wonderland när den kom ut på bio i 3D, och det var ju verkligen inte värt det. Det var nästan ingen skillnad vad jag kommer ihåg.

Okej spårar lite på ämnet ^^

Skriver lite senare, har en säng full med kläder som inte får plats i min byrå. Måste lösa det innan läggdags...Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0