Ljushuvudet

Min kära Agnes skickade ett sms angående mitt hår-inlägg. Hon ville påminna mig om mitt blonda hår :P
Så vad säger ni? Jag kan fan inte bestämma mig...När jag tittar på bilder på mig i mörks hår vill jag ha det, samma när jag kollar på dessa från bla. Grekland. Åkte dit med gult hår, men när vi var där så gjorde saltvattnet och solen sitt jobb ;) Fick en såndär naturligt solblekt blond ton. Lixom kolla på bilderna. Agnes är en naturligt vacker blondin och jag lyckades få samma ton! Alla som bleker håret borde ta en liten tripp till medelhavet, det finns inget bättre sätt att få det ljust. Haha lite väl mycket hårsnack nu, men det får ni stå ut med! Lär fortsätta tills jag bestämt mig om mitt hår^^










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0