Helgen

Den här helgen är jag riktigt nöjd med. I fredags så var jag och syrran ensamma hemma. Vi åt tacos och milkshakes och somnade i varsin soffa. Sen igår morse så kollade vi på julkalendern och gick på en lång vinter-prommis.

Igår kväll så var jag väldigt rastlös. Skulle ha gått med Agnes och Julia ut på fredagen men det blev inte av för min del. Så igår bjöd jag in mig själv ut med Jonas och hans kompisar. *inbjudarn* haha! Först var vi på en pub i Gamla stan och sen drog vi vidare till Victoria. Det var sjukt kul, det var jag och sex killar så det var väldigt avslappnad stämning. Jag drack rom/cola som inte alls var så dumt. Effekten av den satt i hela kvällen, snacka om att jag är lättpåverkad haha. Sov inte en blund i natt dock. Har bara spenderat dagen med att kolla på tv och film medan Jonas sov som en sten. När han vaknade så käkade vi lite bakispizza med hans syrra och hennes pojkvän och efter det bar det av hemåt.

Det var min helg det! Nu är jag trött och har ont i halsen. Det var inte ett smart drag att springa till tåget i den här kylan. Godnatt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0