Soffhäng

Ligger i soffan och kan inte sova. Har alldeles för många tankar och för lite plats i mitt huvud för dem. Det börjar nästan kännas skönt att skolan snart börjar igen, så att jag kan få lite rutin på mitt liv. Jag har så många känslor inom mig att jag snart spricker. Förra helgen var jag så himla lycklig, jag kan inte tänka mig hur det skulle vara att inte få uppleva det igen. Det är verkligen de små sakerna i vardagen som gör en lycklig. Som att få ett mess av den där speciella personen, höra att man är älskad. Allting kommer bli bra till slut :)

Slut på flummet! Tittar på criminal linds och håller på att dö! Det är så bra men så läskigt! Skulle haft min man här nu. Samma sak med ghost whisperer. Älskar det programmet men det går alltid så sent och det är så läskigt att kolla på själv haha!

Saknar min fina bästis! Har precis umgåtts med henne 24/7 i nästan en vecka, men ändå haha! Jag behöver inte prata med henne varje dag för att veta att hon finns kvar, hon är det ändå.

Har så många fina människor i mitt liv. Det finns så många saker som bara finns där som man aldrig tänker på... Haha jaja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0