Sista året

Då var vi framme vid kvällen före skolstarten. Ingen ångest än så länge, har bara ingen lust att gå haha. Dom första skoldagarna innan allt kommer igång på riktigt och innan allt blir rätt, de är bara så onödiga!

Imorse satt jag i soffan och deppade på grund av allt regn som bara öste ner. Sen efter lunch så gick jag till Agnes där jag blev bjuden på choklad, vilket genast gjorde dagen bättre! Vi kollade på en gammal kult film, Psyko. Den var faktiskt rätt läskig för att vara så gammal, men den var väldigt bra! Efter lite allmänt snack så vandrade jag hela långa vägen upp för backen hem igen.

Jag hoppas att morrondagen blir snabb. In-ut, pang bom KLART! Men tyvärr så inträffar det nog inte... Först blir det projektarbetes introduktion och sen lite samlig med klassen, vilket alltid är en rörig tillställning haha. Vi får se helt enkelt hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0