Fix me

Nu är det bara en sommarlovsdag kvar. En liten stackars sista dag, den sista sommarlovsdagen i hela mitt liv. Deprimerande. Så hur löser vi detta? I brist på saker att fylla mina känslogapande, tydigen bottenlösa grottor, så kanske man kan tillbringa sista dagen med shopping? Shopping är verkligen din bästa och värsta vän. Finns alltid där för dig, fyller dig med lyckliga känslor, både innan och efter. Men på lång sikt så känns det inte så bra längre.... Hahaha jag vet inte varför jag sitter här och undervisar om hur en shopoholic känner x) Jag måste bara lära mig att uthärda vissa känslor. Till vilket pris vet jag inte...väldigt dyrt om jag shoppar haha. Jag vill inte känna någonting alls men samtidigt allt. Det är tufft. Livet, människor, känslor. Jag skulle hellre leva i en av mina böcker haha. Med lyckliga slut och allt vad det innebär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0