Wehoooo

Hellohello!

Sitter här och dagdrömmer om allt kuligt som kommer hända. Numero uno är att jag troligtvis ska åka tillbaka till Santorini i sommar! Fick nästan tårar i ögonen när jag fick höra det. So fantastic!!
Numero dos är att jag ska till London i sommar, wiiiiieeee!! Detta sista sommarlov kommer äga hårt. Jag blir arton, C tar studenten och vi firar ett år.

Imorgon är det skärtorsdag, vilket betyder att kl. 3 imorgon eftermiddag så får jag lov! Tyvärr blir det mest plugg på lovet, men lite skoj blir det när C fyller år. Min present(er) är så bra, haha lite roligt kommer det bli, kommer få en frustrerad pojkvän på söndag... Kan berätta sedan vad jag ska göra :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fick han nu då??

2012-04-25 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0