Kolafudge

Har världens jobbigaste känsla i bröstkorgen, så sitter och äter engelsk kolafudge och tycker synd om mig själv typ. Imorgon ska Christian äta här. Pappa står och gör lasange nu som vi ska äta, fett gott säger jag bara!

Idag var jag med Linda efter skolan. Vi åkte först till Café 60 och fikade länge. Jag åt en passionscheesecake och en chailatte med sirap om någon undrar! Gott som alltid, fick värsta koman efter bara, skulle kunnat somna i deras löjligt låga fotöljer. Asså jag är ju ganska kort, men det här är ju sjuk! Jag når typ inte ens upp till bordet haha x)

Efter det så gick vi till drottninggatan och kollade lite i affärer. Jag, som såklart hade sagt att jag inte skulle köpa något, hittade massor av fina saker! Bland annat mina drömmars skor. Jättefina är de. Duktigt av mig som aldrig hittar skor annars. Kan nog inte hålla mig till nästa helg när jag fått pengar, måste ha dem nu...Får kolla kontot imorgon hehe. Köpte en tröja jag spanat på iaf, och ett par hängslen. Nu kommer jag va coolast i stan. Typ. Inte. Men Linda sa att de var snygga, så jag litar på henne!

Nu känns det bättre föresten, om någon som faktiskt läser det jag skriver undrar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0