Dö, spanska.... BARA DÖ DÅ FÖR I HELVETE

Haha, jag är seriöst jätte jätte jätte orolig över spanskan! Jag känner mej som ett ufo på dom lektionerna, fattar NADA! x) Men som tur är verkar jag inte vara den enda, så det är ju en liten tröst. Har fått Agnes och Ingrids gamla lärare Ingrid. Hon är minst sagt....speciell. Haha^^ men har ju inte haft så många lektioner än, så vi får se.

Har ganska mycket plugg tills slutet av den här veckan, så det blir att jobba hårt hemma. Något som jag verkligen är dålig på...Men får skärpa till mig! Måste.

Var faktiskt duktig och sa nej till en sak jag jättegärna gått på, men känner mej så stressad så det var bäst på det sättet. Men tråkigt såklart :(

Nä, nu ska jag muntra upp mig med en film eller nått innan jag lägger mig :) Lite Kvarterat Skatan kanske?? HAHA!! XD får berätta imorn om dom!

Besos (pussar på spanska!! ;D )


Kommentarer
Postat av: Gunilla persson

YAAAAY det äger då du uppdaterar :D och ja... lite speciell ;)

2011-09-06 @ 18:27:59
URL: http://miindag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0