10/10

Bara för att listor är så himla roliga att göra så får ni stå ut med en nu igen. (Förresten, är det bara jag som ALLTID råkar skriva hilma istället för himla på datorn?? Gjorde det alldeles nyss.)

Smeknamn: Jackie

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Nånting med Three doors down eller Home av Michael Bublé

Beroende av: Min dator och de som står mig närmast

Vad tror folk om dig?: Jag skulle gissa att folk som träffar mig för första gången tror att jag antingen är rätt blyg eller dryg

Stämmer det?: Nej, får man mig avslappnad börjar jag direkt att prata och skratta

Vad får du oftast komplimanger för?: Haha oj...mina ögon och min rumpa kanske?? x)

Vad säger du för att imponera på någon?: Känner mig ganska korkad när jag ska försöka imponera på folk...

Hur imponerar man på dig?: Små, söta handlingar, tex överraska med en picknick-korg i parken. Det behöver inte alltid vara så flådigt

Brukar du skratta för dig själv?: Hela tiden

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hehe det står: Saknar dig baby!

Var bor du?: I Tyresö och på söder

Trivs du där?: Jag har ju praktiskt taget växt upp i Tyresö så det är klart att det finns i mitt hjärta, men jag brinner nog lite mer för stadslivet

Äger du några converse: Ett par riktigt trasiga

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: Aldrig hänt

Har du haft sex idag: Nej det har jag inte, skrev jag inte om min pms för några dagar en..?? x)

Hur svarar du i mobilen: Hallåå???????

Vem ringde du senast?: Pappas fru

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Du får komma in på lördag då istället så jag kan kolla dina linser, för då jobbar jag. Om du blir 106 år är det ju jobbigt om du blir blind som 18åring." Haha ^^

Sov du ensam inatt?: Nej (a)

Brukar du komma i tid: Nej på den oxå x)

När mår du bra: När jag skrattar hysteriskt med Nessan eller kryper upp i älsk's armar 

Vad tycker du om fötter: Är faktiskt inte så äcklad av fötter

Vad saknar du: Grekland...

Favorit dryck på morgonen: O'boy ^^

Vill du hellre ha mail än brev: NEJ?!?!?! Älskar att få post haha

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, har upplevt det.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle pröva ragga på en tjej, snacka killgrejer med killar, runka (haha men allvarligt, skulle ni inte gjort det?), göra grabbsaker helt enkelt.

Är du bortskämd: Inte så mycket som andra Tyresö-ungar haha

Vad längtar du till?: Att resa

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, men jag borde bli bättre på att ta hand om dem.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, vill vara för mig själv.

Har du strumpor på dig nu: Japp!

Är det okej att gråta: Hoppas det, jag är ju en riktigt gråt-fia, så jobbigt för mig annars om det inte är ok x)

När grät du senast: Fredags natt.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta utomlands.

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Tre stycken

Är du bra på att laga mat: Helt okej, ingen har dött än så länge!!

Hur vig är du: Ganska stel enligt mig, ganska vig enligt Christian, vem man ska lita på vet jag inte haha

Är du musikalisk?: Skulle inte skryta om det ^^

Vilken är din favoritglass: Godisglassen Mars

Tror du på ett liv efter döden: Jag vill att det ska finnas det, men oddsen är inte så bra x)

Tycker du om sushi: Bara lax och avocado

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn

Har du tandläkarskräck: Ja, men inte för själva tandläkaren eller så, mer personliga skäl...

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Natt-uggla

Vilken ögonfärg har du: Gråblå

Röker eller snusar du: Nej, aldrig gjort heller. *Fin flicka*

Kommentarer
Postat av: christian ^^

Haha så jag hade kommit undan med en picknick-korg istället för dyr restaurang? ;o

Sen tror jag att jag såg ett par tårar igår runt lunchtid =)



(bara några påpekningar ;D) PUSS

2011-10-10 @ 07:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0