Frågor

  • Vilken svordom använder du mest? Oj, hmm...beror på hur arg jag är, men "fan" brukar funka till allt!
  • Äger du en iPod? Nej
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Spelar ingen roll, går ändå aldrig upp när den ringer... 
  • Hur många resväskor äger du? En
  • Använder du flip-flops? Ja klart, på sommaren 
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Tar hellre bilder än är på dem   
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Haha, näää aaaaldrig, jag lovar!!!! :O.......haha x)    
  • Använder du huvtröjor? Har på mig en nu.  
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Katapulten på Grönan.  
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Jag är inte jätteblyg, känner mig oftast bara socialt handikappad inför personer jag inte känner, oavsett kön :P  
  • Vilken film kan du alla replikerna till?  Alla Sagan om ringen haha, geek.com? 
  • När flög du senast? I sommras 
  • Pratar du några andra språk? Engelska och lite spanska. 
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Min hatade men samtidigt allra käraste Laptop. 
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, både och. 
  • Kan du kasta macka? Jaa klart, jag är fett tung på det! ;D 
  • Har du en blogg? Nej?? Vad är det här för fråga, skulle JAG ha en blogg?! Lägg ner... 
  • Vilken är din favoritfrukt? Melon
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej haha
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18, wiiieee 
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja tyvärr haha. Sånt stör mig ganska mycket ^^    
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Min mamma bodde ett tag i USA, hon fastnade för mitt namn pga Jackie O.   
  • Tycker du om att krama folk? Ja :D 
  • Skulle du säga att du är trendig? Inte direkt, kör på det jag tycker är fint.  
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Hungerspelen, Eclipse, Nattfåk. Gråter ganska lätt till filmer och böcker. 
  • Tycker du att du är attraktiv? Ibland :) 
  • Om du var född med motsatt kön, vad hade du hetat? James. Hade varit coolaste ungen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0