Too cool for school

Sitter i skolan nu på Textkommunikatonen. Facebookar lite. Lyssnar på musik. Bloggar. Gör allt jag inte borde. Kollar lite runt mig och alla verkar faktiskt skriva på sina artiklar. Pinsamt för mig haha! Men vafan, har ändå ingen koncentration, eller tjaaa jag gör saker som stör min koncentration ^^ Men sluta med det då, tänker säkert ni. Nej tänker jag :)

Är på bra humör än sålänge! Kom sent - Ingen frånvaro. Gick upp tidigt - Ändå inte grinig.

Ikväll bär det av till Chris hus för lite mys och film tror jag! Ska typ äta middag hos hans mormor oxå. Hon är topp 10 Världens Coolaste mormor asså. No doubt.

Sitter och lyssnar på den här låten just nu, kanske inte världens coolaste, men man blir på bra humör!

 

Andra låtar jag blir på pepp-humör utav




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0