Svar!

Emma: Jag köpte den på en av H&M inne på Drottninggatan, men där fanns nästan bara väldigt stora och väldigt små storlekar kvar, så om du drar en 36a/38a jag hade satsat på ett centrum, där brukar populära plagg oftast finnas kvar lite längre än i innerstan iaf :P Men det kan ju vara så att de har fyllt på med fler storlekar nu, du får helt enkelt kolla runt lite :)

Christian: Haha, lite kallt nu kanske för picknick ;P Men i princip så hade du väl kommit undan med det haha, det är ju tanken som räknas! Men jag är glad att du bjöd ut mig istället för picknick ^^ Och ja, tack för att du påpekar att jag gråtit senare än i fredags haha, får skylla på hormonerna x)

Kommentarer
Postat av: christian ^^

hehehehehe ;D <3

2011-10-10 @ 20:55:27
Postat av: Felicia

hur träffades du och christian?? har ni varit tillsammans länge?? :D<333

2011-10-11 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0