Min mamma

Det finns tre personer som jag börjar gråta av att tänka på hur mycket jag älskar dem (älskar er andra oxå såklart). Det är Agnes, Christian och min mamma.

Min mamma är helt underbar. Hon kanske inte är den där mamman som är jättecool och hoppar bungyjump eller så, men det finns andra saker som gör henne så bra. Hon är nog en rätt så vanlig person, men ändå så speciell. Eftersom jag bara ser henne två veckor i månaden så saknar jag henne ganska ofta.

Så jag skickade ett sms till henne idag i skolan. "Älskar dig mamma!" skrev jag. Sekunder efter ringer hon upp mig och jag hörde att det nästan var lite blött där i ögonvrån. Man borde säga sånt oftare, hur mycket man uppskattar folk i sin närhet.

Vi är ganska lika, både personligheter och utseendemässigt har jag hört. Varken jag eller mamma håller med om det sista, men sånt ser man ju ofta inte själv ^^


Min mamma och Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0