I hope something eats you.

Måste bara börja med att säga att det är helt underbart, fantastiskt roligt att få kommentarer! Betyder ju att någon iaf tycker det jag skriver är intressant nog för att klicka sig tillbaka :D

Felicia undrade om det var kärlek vid första ögonkastet mellan mig och Christian. Jag hade en pojkvän då, så hade till en början inte tänkt skriva om det, men han bryr sig uppenbarligen inte om mig längre, så det är ingen idée att jag gör det heller.

Ja, eller alltså om det var kärlek beror på hur man menar. Jag kände redan från första gången vi träffades att Christian var någon alldeles speciell och att jag ville lära känna honom mer. Det pirrade i hela mig och jag kände mig sådär varm i hela ansiktet hela kvällen, och de första gångerna vi sågs efter det var jag helt dundernervös. Och Agnes, min kära vapendragare förstod direkt att det skulle bli något. Hon är så smart!

Hoppas att det svarar på din fråga :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

har christian nån blog?

2011-10-13 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0