Hejhej, pms nu igen? Redan?

Haha, det är kul att man märker att det är dags igen när man börjar gråta för att man inte klarade ett mobilspel och när sorgliga saker händer på halvdåliga serier. Känner mig ensamast i världen. Varför kan inte jag oxå få bli en riktigt satmara som alla andra? Kan verkligen se Gud när han skulle liva upp dagen lite. "Hmm...nä men vad säger du Gabriel? Skulle det inte vara kul om alla kvinnor blev riktigt bitchiga en gång i månaden. Alla förutom Jacqueline. Hon ska börja gråta för precis ALLT!"

Typiskt...

Ensambiten är värst oxå!! Känner mig verkligen oälskad och lämnad, fast verkligheten är tvärtom. Usch...

Nä, men inte ska jag sitta här och klaga.

Vad ska ni hitta på nu när vi har lov? Jag och syrran ska träffa vår farmor, ska hänga lite med Christian, träffa Nessi-prinsessi när hon kommer hem från London (AVIS) och jobba lite på mitt och Lindas kaffeprojekt.

Ska bädda ner mig i min säng och kolla på The brothers Grimm, om jag vågar det vill säga. När jag och Agnes såg den var den minnsan inte mysig, men har fått för mig att den är värd att se ändå haha.

Puss på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0