En bild på en konstig tid i ditt liv

Försöker tänka ut om jag för det första haft en konstig tid i mitt liv. Sen kommer jag på att HELA mitt liv har varit konstig tid. Jag menar, allt snack om att hitta sig själv. Bullshit! Jag tror inte att man någonsin kommer känna sig själv till hundra procent. Visst att de flesta vet var de står och har en del åsikter, men man kan aldrig lita på de primitiva instinkterna. Eller tex, någon gör sig riktigt illa. Vad hade du gjort? Nu tänker de flesta: Klart jag hade hjälpt till eller gjort något. Men det är inte så säkert. Visste ni att det rekomenderas att skrika "Det brinner" istället för "Hjälp" om du blir attackerad? Hemskt...

Nu kommer jag som vanligt av spåret lite grann menmen :)

Om jag måste välja något, så tar jag en bild från högstadiet. Var osäker och kaxig samtidigt, som alla andra förvirrade tonåringar.



Haha, är det där ens jag? Mina framtida barn kommer mobba mig när dom får se alla bilder på mig "när jag var ung"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0