Den lilla svarta

Har i veckan blivit förälskad. Lugn lugn nu, jag har inte gått och kärat ner mig i någon annan, utan i NÅGOT. Rättare sagt två klänningar. Två svarta, korta, fina klänningar. Två helt underbara plagg. Ena från H&M och den andra från Ginatricot. Har lite bilder a´la bloggstyle om ni vill se?? Äsch, klart ni vill!

Här är den från H&M. Svart med spets, har små knappar i nacken. Söt och oskyldig, men kort ;)





Här är den från Gina, djup urringning, fladdrig. Mer vuxen.



Haha skrattar åt mina försökt till att fota klänningarna! Aja, whatever :P

Kommentarer
Postat av: agnes

snygga klänningar! men fett irri för den från gina har jag oxå kollat på och vill jag oxå ha! haha <3

2011-10-07 @ 18:52:42
Postat av: Emma

Är spets klänningen från hm divided? Sjuuukt fin!

2011-10-09 @ 17:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0