DejtarN

Idag är det lördag, och det betyder att jag ska på DEJT!! Wiiiiiee!! Hehe ^^ Har längtat som fan. En riktigt dejt. D-E-J-T. Jag får inte veta vad vi ska göra heller, vilket irriterar mig som fan eftersom jag har en hatkärlek till överraskningar. Men är så spänd på att gå, ska bli jättemysigt.

Igår tog jag min sista gardasilspruta. Gjorde inte lika ont som nr två, men det kändes ju, det kan man inte förneka. Fick inte lika ont efter heller som förra gången, men blev helt otroligt trött. Åkte direkt till Christian efter, och höll på att somna hos honom redan innan middagen haha. Det var en födelsedagsmiddag, så det var lite släktingar där, men jag var inte så nervös så det gick bra ^^ Det var jättekul senare på kvällen. Satt och skrattade alldeles för mig själv vid ett tillfälle vid borden haha. Blev jättevarm, tur för mig att jag inte blir röd så lätt!

Så söt ^^ Ge mig, snela?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0