21 till 23 oktober

Hejsanhoppsan!

Får nästan lite dåligt samvete över att det var så "länge sen" jag bloggade. Har jag hamnat i den onda bloggvärldens händer?? Haha, nä men jag får lite dåligt samvete av tanken på att folk som ändå pallar sig klicka in inte får något nytt att läsa. Ogillar sånt själv nämligen.

Helgen ha varit helt underbar! 70 % av den spenderades under Christians täcke. Väldigt gosigt. I fredags så kom jag ganska sent, men vi kollade klart på idol och efter det körde vi några scrubsavsnitt och sen somnande vi. På lördagen gick vi upp för att kolla på Jasmines match mot Tungelsta. Tyresö krossade dem med 5-0!! Hehe. Nä men tyckte synd om Tungelstas målvakt, hon blev så irriterad på sig själv att hon tillslut gav upp. Vem hade inte känt sig dålig då? Sen så gick vi hem och åt lite, kollade fotboll och spelade schack (tönt-faktor, men kul!). Till middagen kom Christians brorsa,moster och mormor. Det blev skagen-toast och lasange. SKITGOTT! Efter det åkte vi till konsum och köpte lite snacks, bakade kladdkaka och tittade lite på Kopps. Hade inte sett den innan så jag satt och skrattade som en galning. Vi somnade nog runt halv fyra. Christian var skit trött och jag var pigg (läs övertrött) och satt och skrattade åt allt. Men jag gav med mig och somnade tillslut :P

Idag låg vi bara i sängen, jag lekte med mobilen och Christian kollade fotboll. Riktigt skönt.

Nu ska jag fortsätta titta på Illuminati videos (LÄSKIGT!!!!!!) och sen blir det att titta klart på Corpes Bride.
Pöss Pöss


Kommentarer
Postat av: isabella

Har ni haft säx? är det det du menar med att du kom ganska sentt? blev du av med oskulden till han?

2011-10-24 @ 23:14:31
Postat av: agneees

ursäkta vem är du?? :S hahaha!

2011-10-25 @ 16:44:34
Postat av: agnees

ursäka vem är du? :S hahah!

2011-10-25 @ 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0