Nacka forum

Hello my little strawberries!

Var i Nacka Forum idag med mamma och co. Köpte en svart jacka med knappar. Träffade på min drömväska. Okej, nu överdriver jag lite, för alla väskor jag fastnar för är helt underbara (kanske därför jag köper dem?) men den här vill väldigt gärna ansluta sig till min samling. Får lite dåligt samvete av att jag lämnade den i affären...köpas imorn? Hehe

Andra saker jag gjort idag

- Ätit mangoyoghurt
- Ätit cheeseburgare
- Ätit en mintkaka
- Ätit tacos
- Ätit en clementin

Som ni ser består mina dagar av mycket ätande. Tackar gud för min ämnesomsättning.
Men äta bör man, annars dör man. Bokstavligt talat.

Haha jaja

Pussgurka och krambanan på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0