I got a feeling

Hejhej! Klockan är 18.24, har precis käkat lite svensson-mat och ligger nu här på min säng. Mår najs just nu, är inte sprudlande glad eller så, men har en bra känsla i magen. Sen finns det ju såklart saker som kunde varit bättre.

1. Jag kunde haft mindre plugg
2. Det kunde varit lite färre veckor till jul
3. Jag kunde haft en kladdkaka väntandes i kylen

Men annars så är läget lugnt!

Nu kom mamma hem, vilket påminner mig om att jag borde stänga min dörr för att dölja oredan i mitt rum. Egentligen så var det ju fem terrorister som var här och vände upp och ner på prylar igår morse, men det är ingen som tror mig. Som att jag någonsin stökar ner mitt rum? Hehe

Idag slutade vi tidigt som vanligt, så åkte in med Linda till tc. Jag skulle kolla på (köpa) väskan jag pratade om förut, och hon hängde med. Hittade en halsduk också. Väldigt nöjd med dagnes äventyr alltså. Om jag är riktigt ambisös så kanske jag lägger upp lite bilder på fynden senare ikväll. Måste ju vara en duktigt student och skriva på mitt och Lindas konsumtionsprojekt om kaffe. Förresten, ni som dricker kaffe, tänk efter lite när ni köper det. Kaffet som Sverige mest köper in kommer från Brasilien, där det pågår en del barn- och tvångsarbete. Just so you know. Kan ju i samma sväng säga att kaffe är äckligt, och nej, jag kommer aldrig bli mogen och "växa upp". Usch för mögelost och kaffe och annat snusk. Punkt slut haha

Nu ska jag börja skriva vår disskutionsdel och kritisera Nestlé och Kraftfoods lite. See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0