11-11-11 11:11

Imorgon är det den elfte november 2011, alltså 11-11-11. Hur coolt är inte det?! Dessutom när klockan slår 11:11 kommer det ju bli den ultimata önsketiden! Jag ska definitivt önska mig något riktigt stort. Vill berätta, men som med alla önskningar så är jag rädd för att det kanske inte slår in om man berättar den. Men om min önskning slår in, så lovar jag att berätta för er. Även fast jag inte tror att bloggar kommer vara så populära vid tidpunkten då min önskning kan slå in...Haha det var iaf en liten mini ledtråd.

Idag har jag varit at Chrilles house på födelsedagsmiddag, inte för min prins då, utan för hans mamma. Hon är verkligen jättetrevlig och ser riktigt fräsh ut tycker jag! Iof är hela hans familj väldigt trevlig och rolig, man skrattar alltid när man är där. Känner mig alltid välkommen dit. Vi åt typ...tjaaa jag har tappat ordet på saken, men typ ett stekbord som man ställer på sitt köksbord, och sen kan var och en "laga" sin egen mat. Det var supermumsigt, speciellt majs som man la i en liten skopa med smör. Superdupergött!

Jag har tappat bort mitt linslock till min kamera, vilket gör mig väldigt irriterad...Jag har lagt det någonstans, men kan inte hitta det. Iof har jag inte letat så noga, men vafan, det har ju knappast fått ben och hoppsat iväg. Någonstans ligger det ju...Haha intressant för er att veta x)

Om ni nu träffar på ett kringvandrande linslock, så kan ni väl höra av er till mig! Med det säger jag godnatt.
Puss och klapp på stjärten alla små bloggreaders

Ps. GLÖM EJ ATT ÖNSKA ER NÅGOT IMORGON KLOCKAN 11:11, IT'S WORTH A TRY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0