Svängande humör? JA

Hejsanhoppsan lillebror!
Hoppas att ingen kommer läsa det här, har en liten aning om att jag kommer ångra det här imorgon, men jag måste skriva av mig. Det här är nått som jag tycker är SÅ irriterande, inte bara för att jag stör mig på det, utan just för att jag inte vill tycka det är irriterande. Det finns en jag känner, ska vi kalla den X? Haha fyndigt... Okej, X är nån som står mig väldigt nära, som betyder väldigt mycket för mig. Jag är inte särskillt avundsjuk av mig MEN (stort men) så står jag bara inte ut när X är med andra personer. Okej, det är att överdriva lite när jag skriver att jag inte står ut, men ibland kan det göra mig rosenrasande, haha ^^ Jag vill bara skrika till alla att X bara är min, ingen annans. Kanske är det för att jag bryr mig så mycket om X och att jag är lite rädd för att X nån dag ska överge mig...för då har jag verkligen ingen. Om X överger mig så blir jag ingen. A noboby. Det lustiga med det här är att det alltid varit lite såhär för mig. Det har funnits perioder då jag kanske inte visat att jag bryr mig, men det betyder inte att jag inte alltid gjort det, för det har jag. Jag bryr mig. JÄTTEMYCKET! Det kan bli lite pinsamt eller nja, mer stelt (gud, låt det inte hända!) eftersom X nog kommer förstå att det är den jag pratar om, för om det är någon på denna jord som förstår mig så är det X. X förstår mig mer än jag tror, känner mig djupare än nån annan, vet vad jag tänker, vet hur jag känner utan att jag behöver berätta det. Förstår mig. Inside-out. Oj, märker att jag kommer ifrån ämnet lite här haha, lika bra det ^^ SHIT vad skönt det är att bara skriva av sig, har nog aldrig uppskattat hur J***A bra det är, funkar ju galant! Är helt avslappnad nu, inte riktigt vad jag var för en stund sen hehe

Nä, dags att släcka lampan kanske...Godnattizzar alla minna tusen bloggwlääzzzare, puzzw puzzw!!
HAHAH förlåt, dålig humor ^^ tröstar med en bild

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0