Rolling in the deep

Dagens rubrik är såklart Adeles sönderspelade hittlåt (den spelas just nu på radion)

Så, vad gör jag? Jag sitter i min obäddade säng hemma hos pappa, kom hit för några timmar sen. Nu är det rutiner och varannan-vecka-liv som gäller! Skolan började ju idag. Det var helt ok, varken bra eller dåligt. Everythings back to normal.

Mitt rum här är fortfarande inte helt uppackat, även fast det måste va typ två år sen vi flyttade hit nu i höst. Haha, det kanske är någon omedveten protest! Äsch, jag är ganska taggad på att sätta upp lite saker som jag köpte i Grekland. (ska för övrigt lägga upp lite bilder sen, tänkte att det kunde ju va sköj! påminn mig!) Well jag köpte en skit fin drömfångare och en ljusslinga som jag ska sätta upp nu i veckan iaf :)

Börjar sakna mitt bruna hår mer och mer, men vet inte riktigt om jag ska färga tillbaka eller ej. Det tog ju så jäkla mycket tid och tålamod med att bleka det, så lite ovärt om jag sen skulle ångra mig igen... Kan ingen kommentera vad som egentligen är snyggast? Pleeease!!! Va ärliga nu!

'
Brunt...

eller blond?


FEGA INTE NU, SLÄNG BARA UPP EN ÄRLIG ÅSIKT! <3

puss så länge


Kommentarer
Postat av: ingridthecoolone

Vet inte :O blond på sommaren och brunett på vintern kanske ;) DU ÄR JU SNYGG I ALLT

2011-08-28 @ 11:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0